Imorgon..

Är det äntligen dags att knyta på sig handbollsskorna inför den nya säsongen. Som jag har längtat efter att få kasta boll igen! Ska bli riktigt kul,dock får vi se hur mycket handboll det blir,det kanske är fys istället. I går blev det inte mycket skrivet här på bloggen mest för att jag hade fullt upp hela dagen. Det visade sig att Rux skulle komma till stan i helgen och i fredags fick jag ett sms om att vi skulle dejta på lördagen. Vi möttes upp på Bara vara och drack lite kaffe,snackade om precis allt. Det är så otroligt skönt med någon som kan lyssna på mig för omväxlingsskull,någon som visar att vänskap handlar om att ge och ta.. Inte bara ta! Vi skulle ses någon timme egentligen men det slutade med att vi hängde i flera timmar på stan, gick i butiker,käkade lite och skrattade som aldrig förr. Hon har på kort tid blivit en av mina bästa vänner och mentor. Om jag behöver råd om saker så vet jag vem jag ska vända mig till. Vi har gått igenom liknande saker i livet och därför känns det som att hon förstår mig på ett annorlunda plan. Framåt kvällen blev det grillning med mamma hemma hos oss, mycket gott och jag blev riktigt proppmätt. Efter att ha käkat en massa så tog vi en lång promenad bort till stadsträdgården där vi gick längs med svartån. Mysigt och fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0