Ett skrivbord,tack!

Efter mångaturer fram och tillbaka har jag bestämt mig för att införskaffa ett skrivbord. Jag har lite svårt att koncentrera mig när jag sitter i soffan framför tv:n och ska plugga. Oavsett vilket program som är på tv! Det andra alternativet är att sitta i sängen och plugga,eller vänta nu, det är inte ens ett kvalificerat alternativ.I sängen ska man sova inte läsa en massa böcker.
Nu ska jag bara välja mellan de här två,
Det lutar åt det översta bordet då resten av vardagsrummet går i ljusa toner. Nackdelen med det är att det inte finns i Örebro utan i Västerås. Men vem vet,kanske kan bli en dagstur till Västerås. Det svarta bordet känns så klumpigt, tror att det skulle skära sig med resten av möblerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0