En Ipad eller inte?

Det är dagens fråga... Måste säga att jag från början frågade mig själv varför apple gjort något så onödigt som en Ipad. Men nu börjar jag också bli sugen på en,den största anledningen till det är att den är så liten och smidig.
Att jag slipper släpa med mig en Mac till skolan för att anteckna på lektionerna osv.
Dock vet jag att man inte kan använda Ipaden på samma sätt som en vanlig MAC.
Känns lite onödigt att köpa en ny dator när jag egentligen behöver något litet och smidigt.
Har även funderat på en Air 11" , den är liten,tunn och smidig. Precis vad jag behöver om den inte hade kostat 11 000kr.. lite väl mastigt för något så litet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0