Det är kö från gatan upp till hallen

yees, just nu kokar det på Ritz! Jag gick förbi vid halv nio tiden och redan då syntes en kö som sträckte sig fram till Wobbler. Inte så farligt tänkte jag, det här kan nog lugna ner sig tills jag och Malin tänkt göra entré.


Vi halv tio snackades vi vid och funderade på hur vi skulle göra, det var många turer fram- och tillbaka främst för att Malin skulle upp och jobba tidigt i morgon. Inte så kul att komma hem vid halv tre och vara på jobbet 06:45.

Det definitiva beslutet togs efter att M:s arbetskamrat skickat en bild på kön till Ritz vid 22-tiden.
Den sträckte sig ända upp till bankomaten som ligger mitt emot Stortorget ungefär. Då insåg vi att det inte var någon idé att köa för Veronica Maggio´s uppträdande.

Så istället är jag hemma med en annan uppgift,vård av sjukt "barn"


Tidigare ikväll hann jag även med en trevlig fika med goa Cissi. Det är alltid lika kul att träffas och prata av sig med någon som ofta är i samma sits som jag :) Skönt att det inte bara är jag som tar mig vatten över huvudet ibland(USA) ..hahah

Plus att melonmilkshaken på Java var underbart god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0