Clean & lean metoden

Yes,den bestämde jag mig för att pröva på i söndags. Jag kan fortfarande äta massa god mat trots att jag vill rensa ut kroppen från en massa skit. Just nu känns det bra, jag har gjort de första två dagarna men jag har två veckor kvar på detoxen sen får vi se hur jag ska gå vidare.

Att plocka ut kolhydraterna ur min vardagsmat är ett stort steg, har alltid haft tallriken full av dem. Men nu ska dem plockas ut helt under den första perioden sen får vi se om jag kan lägga in dem ibland.

Vill understryka att jag inte gör detta för att jag känner mig överviktig eller så,för så är inte fallet. Utan för att må bättre i både knopp och kropp för just nu är det en stor obalans och det känns riktigt jobbigt. När jag kommer igång med träningen ordentligt så kommer jag förmodligen att släppa lite på dieten för att kolhydraterna kommer att behövas men just nu så kör vi på såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0