Att leva på impuls

Jag älskar att göra saker på impuls,att bara sätta sig i bilen och åka iväg till en annan stad. Kul.
Vi åkte iväg till Västerås idag,klockan 16 satte vi oss i bilen och vips var vi framme. Efter en stund med skön allsång i bilen så uppenbarade sig IKEA.



HERREGUD vilken skillnad,det här varuhuset var två våningar,enormt!! Stor skillnad från det vi har här hemma och jag som tyckte att det var för stort.


Jag hade ju ställt in mig på att välja mellan två skrivbord som jag tittat på här hemma men det komiska var att jag hittade ett annat bord som jag också föll för så nu har jag lite svårt för att bestämma mig.
Det svart är ute ur bilden i alla fall och det är väl ett steg i rätt riktning.
Fick med mig några doftljus som jag inte hittat här, de luktar underbart.


Tack raring för en underbar dag,det var riktigt mysigt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0