yesterday,today,tomorrow


- Gårdagen : Mycket trevlig,god mat och bästa sällskapet. Efter maten blev det lite godis och How I met your mother maraton. Den serien kan vara den bästa på länge, Barney är klockren!
- Idag: Har försökt mig på att plugga men det har gått riktigt trögt. Nu sitter jag och surfar istället-inte bra!!
Har ingen motivation just idag,ska lägga mig i soffan och titta på lite serier istället det kanske kan få mig på bättre humör. Har även sett en olycka idag, inte så farlig men ändå. Inte kul när det händer.
- Imorgon: Det efterlängtade(!) läkarbesöket,hur kan man längta till ett läkarbesök??! Hoppas jag kan få ett bra och positivt besked. Förändring behövs i vilket fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0