VINST!

Idag slog vi serieledaren H65 Höör!
Tanken var att jag skulle skriva en artikel om matchen efteråt med jag lyckades inte med att skriva ner något alls i andra halvlek. Jag var alldeles för engagerad i matchen,glömde helt bort jobbet. Inte bra!
Det var nervöst och hela matchen var som ett pin-pong spel. Fram och tillbaka.
Men det var jämnt hela matchen igenom fram till de sista minuterna när lyckades förvalta sina chanser på bästa sätt.
Höör har ett mycket bra lag med många duktiga spelare. Framförallt så spelar de kollektivt.
De har en tjej från mina hemtrakter,balkan, som vanligtvis brukar göra massa mål men idag lyckades ÖSK med att ta bort mycket av hennes skytte.
Frida glänste i målet som vanligt och en gammal HKJ spelare visade hur mycket hon utvecklats i Skövde. Riktigt kul att se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0