Uppe med tuppen




Njaaa,inte riktigt men för mig är det tidigt,brukar inte gå upp vid före tio.
Har precis kommit hem från Bilprovningen,de var riktigt trevliga där. Hade förväntat mig att de skulle vara sura och trötta eftersom de gått upp tidigare än mig :)
- Bilen är ju som ny, har ju knappt gått någonting! sa han
Det var ju kanoners, slipper jag lägga en massa pengar på bilen!
Dock fick jag veta att Audi har täckt hela underredet så man kan inte se hur det ser ut om det är rostigt eller så,vilket kanske inte är så optimalt. Men det är ju inte direkt ngt jag kan göra åt.
Slut på allt trams om bilprovningen
Ses nästa år  :)
Måste bara berätta om igår när jag skulle tvätta bilen inne i stan, jag åkte till Q8 vid Gustavsvik eftersom det var fullt på alla andra ställen som jag besökt.
Jag kliver in på macken och frågar om biltvätten är ledig för att jag har lite bråttom och har inte tid att vänta. Bakom disken står en kille som uppskattningsvis är i min ålder, han svarar att han ska gå och kika.
När han kommer tillbaka så frågar han om jag har gjort det här förr,vilket jag har men inte när man varit tvungen att sitta kvar i bilen. Jag brukar tvätta bilen själv istället för att köra den i biltvätten.
Enligt honom så skulle jag inte hinna springa ut ur bilen eftersom maskinen kör igång ganska snabbt.
Jag tänkte för mig själv,oftaaa jag inte hinner ut.Vet du vem jag är, handbollsspelare och allt!
......Sen kom jag på att snabbhet aldrig varit min starka sida.
Så jag blev skapligt nervös,men han förklarade hur jag skulle göra.. Vad jag skulle trycka och var jag skulle ställa mig i hallen.
Han säger lycka till och småler lite medans jag springer ut.
När jag kommer in i hallen står han och dirigerar mig, visar hur långt fram jag ska osv.
Tyckte det var gulligt av han,snäll som hjälper en bortkommen tjej!
Och jaaa,jag hann inte ut ur bilen. Han hade rätt,maskinen gick igång så fort bilen stod stil i princip.
Det var lite läskigt att sitta inne i bilen när dem där STORA borstarna gick fram och tillbaka över bilen. Det lät som f*n och sen fick jag lite klaustrofobi.
Men jag passade på att göra rent interiören samtidigt så jag slapp titta :)
Sen när maskinen kört klart så kom killen ut igen och gav mig tummen upp :)
Jag klarade mig!!!hahaha
Som sagt,detta är en killgöra och jag kommer stå fast vid det!
Just de Dinoooooooooooo! Man-up ffs

Kommentarer
Postat av: DeeNoo

Städa, tvätta och rengöra är för tjejer!!! =D

2011-02-04 @ 16:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0