Inköp

Har sedan länge använt i.d Bare Minerals som bas när jag lagt min make-up men nu när den äntligen tagit slut så bestämde jag mig för att testa något annat.
Har den senaste tiden upplevt att i.d inte täcker ordentligt,trots att jag provat att applicera med både Kabuki borsten och "Full flawless application face brush". Vet inte varför resultatet inte blir så bra, kan bero på att jag behöver en mer fulltäckande foundation under vintern då jag vanligtvis är väldigt blek.
En tjej i släkten berättade att hon börjat använda Dior´s "Nude" och hon tyckte att den var helt underbar. Även hon hade använt i.d först och var lika missnöjd som jag. Dock tror jag att i.d kommer funka betydligt bättre på sommaren,då vill man en lite lättare make.
Så igår när vi ändå var på stan så passade jag på att köpa den, återkommer med recension senare.
Fick även med mig tre prover som konsulten i butiken tyckte att jag skulle prova att applicera före ovanstående produkt.
Hudkräm,både ansikte och ögon sedan var det något "boostande serum"
Nu får vi se hur resultatet artar sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0