Hinner aldrig pusta ut

Tenta om två veckor(!) Den här tentan skulle ha ägt rum i början på Mars men nu har lärarna varit så snälla och flyttat den till 15 Februari!
Jätte kul för mig som varit stressad i en hel månad snart, hade hoppats på att jag skulle få lite lugn nu men det var för bra för att vara sant.
C-kursen är långt ifrån en dans på rosor men o andra sidan är det förmodligen inte meningen att det ska vara så heller. Är glad för att jag valde att läsa den nu och inte sista terminen! BRA VAL! :)
Dags att ta farväl av det sociala livet ett tag framöver :( Nu blir det fokus på skola,jobb och familj.
Ikväll ska jag ta mig ner till idrottshuset och träna ett pass igen,trots att jag har vilat ett tag nu så gör knät fortfarande ont. Känns som att jag får acceptera att det aldrig kommer bli som förr, det gör ont trots operation.
Men det visste jag ju innan operationen.
Innan träningen måste jag svänga förbi Uni och kopiera några kapitel ur en bok och sen ska jag hinna med att tvätta bilen eftersom den ska iväg till bilprovningen imorgon. Känns konstigt att den ska till bilprovningen redan, den är ju inte så gammal,enligt mig själv :)
Att tvätta bilen och köra den till bilprovningen känns inte som en kvinno-syssla men jag får helt enkelt ta på mig det även fast det är riktigt tråkigt och stressigt när man har andra saker att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0