Help me

Nästa vecka är det dags att besöka frisören igen, vi håller på och ljusar upp mitt hår igen. Dock vill jag inte bli kritvit som jag var förut, de va inte speciellt snygg.
Har några inspirationsbilder men vet inte riktigt vilken linje jag ska gå på;
- Den här färgen är riktigt snygg,men frågan är om jag kommer känna mig ljus

-Ett annat alternativ är att lägga en ljusare grund och sen även lite ljusa slingor på det? Som Lauren har på den vänstra bilden. Medan den högra känns mer som en ljusbrun variat, men det är också riktigt snygg.
- Just nu känns det som att det här är min vinnare, den nyansen Anna Lynne har på sitt överhår är riktigt snygg. Precis den nyansen är jag ute efter,frågan är hur svårt det är att få till? Den nyansen på överhåret och sen lägga en lite mörkare under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0