Dagens..

-Klockan ringer tidigt,alldeles FÖÖÖR TIDIGT. Trött
-Precis innan jag ska åka upptäcker jag att min plånbok är borta-PANIK bryter ut och jag springer runt som en tok i hela lägenheten. Tills jag ger upp och inser att jag kommer bli väldigt sen om jag fortsätter leta,men dåå upptäcker jag att den legat framför ögonen på mig hela tiden. Att börja dagen med stress är inte bra
-Hämtade upp min andra hälft och åkte vidare mot stan. Trodde jag skulle somna bakom ratten,så trött var jag.
-Åkte till skolan och köpte lite frukost,slog mig ner i forum och njöt av min smoothie
-Lektion om den vetenskapliga genren med Mats Ekström
-Biblioteket med Anna för att leta efter böcker och forskning om vårt uppsatsämne
-Mötte upp en klasskompis som jag sedan satt och pratade med i någon timme eller så. Hur härlig tjej som helst,är så glad att jag fått chansen att lära känna en så fin och inspirerande människa.
DAGENS vändpunkt kom när jag hämtade ut min tenta, kvinnan som hade tentorna sa : Jag tror du kommer bli nöjd med resultatet,med ett stort leende.
OCH det blev jag. Det blev ett VG!! Är riktigt nöjd över min insats och bli ännu mer peppad inför nästa delmoment i kursen.
Nu har jag 2 saker att fira i Stockholm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0