C-kursen

Nu är C-kursen igång på allvar, har redan hunnit med en tenta och nu ska jag skriva ett PM på 5-7 sidor. Nästa vecka är det dags för första seminariet och idag har vi haft introduktion till uppsatsen.
Jag har mycket att tänka på just nu.
Vad ska jag skriva om,vilket område är mest intressant och framförallt vad vill jag få ut av min uppsats?
Samtidigt som alla dessa tankar sprider sig i huvudet så måste jag fundera på om jag ska skriva själv eller tillsammans med någon. Jag har pratat lite löst med en tjej i klassen om att kanske skriva ihop, men det beror naturligtvis på vilket ämne hon är intresserad av och vilka ambitioner hon har så vi får se hur det utvecklar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0