Tredje Februari

Packa upp och packa ner!
Har faktiskt börjat packa ner mina vinterjackor och sådant som jag inte kommer använda innan vi flyttat in och lägenheten. Känns skönt att börja lite smått så jag slipper göra allt sen.
Packade upp alla vårkläder och hittade en massa saker som jag inte ens kan använda längre, så nu ska jag försöka lägga upp lite saker på blocket. Vore skönt att slippa släpa med sig en massa saker som man inte har användning för.
Mitt i allt plock kom jag fram till att jag behöver en snygg och tidlös trench, tror att det är bättre att satsa på ett ytterplagg som kan användas i flera år istället för att köpa på sig en massa billigt trams varje vår. Som jag har gjort tidigare!Då blir det bara en massa saker som bli liggande i garderoben. Bättre att lägga lite mer pengar och få bättre kvalitet som håller längre också. Köpte en trench på Ginatricot förra året och den blev jätte skrynklig och tappade formen fort,dessutom lossande knapparna redan från första dagen.
Drömmen vore ju att köpa en av Burberrys trench coats, kanske skulle önska mig lite pengar i födelsedagspresent.
NET-A-PORTER har en riktigt snygg

Kommentarer
Postat av: DeeNoo

Februariiiiiiiiiiiiiiiiiiiii =)



2011-02-03 @ 22:49:18
Postat av: Meli

Hahah.. du ser,snacka om förvirrad tjej! Har för mkt att göra :)

2011-02-03 @ 23:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0