20110216

Idag har det varit full rulle som vanligt, dagen började med ett besök hos frisören. Trodde att resultatet skulle bli ljusare men vi har fortfarande en bit kvar,förhoppningsvis kommer det synas nästa gång.
Efter frisören var det bara att skynda hem,laga lite mat och sedan sätta sig ner och plugga. Åtminstone var det planen men det blev inte riktigt så.
Vi fick besök av kusinerna och det var mycket trevligare att prata och umgås med de istället för att plugga,konstigt va :)
Det hela slutade med att jag fick sitta och plugga senare på kvällen. Det är mycket som ska läsas igenom och imorgon ska jag hinna med att skriva ett PM :S. Har hunnit läsa två kapitel i boken och jag har 3ggr så mkt kvar så imorgon blir det hårdplugg. ALL DAY LOOONG!
Måste lägga upp en bild på den fina presenten jag fick på alla hjärtans dag :)
Ska även försöka slänga upp lite bilder på mina senaste inköp på rean också,hittade några pärlor som kommer funka riktigt bra till vår/sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0