Snabba ryck!

I går fick vi äntligen mail från vår lärare Göran Eriksson. Vi har väntat hela sommaren på att få ett besked om när vi kan gå upp med vår uppsats men det har varit relativt tyst på den fronten. Ända tills igår alltså.
Då fick vi veta att vi och vår handledare ska lämna besked senast FREDAG 19/8, vilket är om bara två dagar!!
Vi skickade in vår uppsats till handledaren redan förra veckan men har fortfarande inte fått något besked om vad som behöver göras om... för det finns alltid något man kan göra bättre.
Från- och med idag kommer jag att lägga allt annat åt sidan i några dagar så att resultatet blir så bra som möjligt.
Förmodligen har jag inget att oroa mig för men det är svårt när man är perfektionist och pluggis. När man vill ha högsta betyg hela tiden. Har ju fått det hittills så jag kan inte lägga av nu, när det bara är en termin kvar!
Kanske blir en tripp till huvudstaden för att jobba effektivt tillsammans med min uppsatspartner. Förhoppningsvis
kan vi får ett halvt besked idag så vi vet var vi står!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0