Jahopp

Att ha förväntningar som inte infrias kan vara det jobbigaste som finns,det var just det som hände igår i skolan.
Jag gick in med stora förväntningar om att kursen skulle vara riktigt rolig men det ändrades ganska snabbt.
Egentligen har jag bara mig själv att skylla,jag läste ju kursplanen och jag visste egentligen vad jag gett mig in på men så fort vår lärare öppnade käften och började förklara kursen så kändes all glädje som bortblåst.
Buden har varit många när det gäller kursen, vissa har tyckt att den varit bra och givande medan andra tyckt tvärtom.
NU förstår jag varför. Jag är kritiskt inställd till användningen av responsgrupp genom hela kursen. Vår lärare skulle endast ge feedback på den näst sista uppgiften.
Jag går i skolan för att lära mig på ett korrekt sätt vilket blir svårt om man bara får feedback från studenter som inte ens själva vet vad som är rätt eller fel...
"Sen anmälan" - kan vara det bästa som finns,om det går vägen..Håll tummarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0