I dag får APPLE - 10 äpplen av 5 möjliga

I dag har jag tagit första doppet för säsongen,bättre sent än aldrig skulle jag vilja säga. Det var riktigt skönt!
Har precis smort in mig med en massa kräm för att få min röda kropp att lugna ner sig lite. Som tur var ser jag inte ut som min andra hälft, väldigt röd-lila. Det är samma visa varje gång, killen klarar sig inte med 15 i solskydd utan behöver högre än så men han envisas med att använda 15 i vilket fall. Sötnöt!

Dagen började bra och slutade fantastiskt. Klockan 19 fick jag ett sms om att min kära iphone var klar för upphämtning. Som jag har saknat den! Tydligen kunde den inte lagas så jag fick en sprillans ny istället och då blev jag givetvis ännu gladare. Trodde att jag skulle få en begagnad och inte ens densamma som jag skickade in utan någon som tillhört en annan person. Vilket enligt mig hade varit riktigt dåligt eftersom jag knappt hade en skråma på min. Man vet ju inte hur försiktig den andra personen varit.

Glädjen blev ännu större när jag insåg att jag precis hade fått tag på den sista VITA Ipaden som hade levererats för bara någon dag sedan. Vi var ju inne och frågade efter den i måndags men då hade försäljaren ingen aning om när det skulle få in nya. Men tydligen hade det kommit en leverans någon gång senare i veckan och den vita hade gått åt som smör igen MEN det fanns en kvar till mig! Jippie,tänk vad glad man kan bli över materiella ting ibland.
Jag som försökte beställa en över internet på apples hemsida idag men det strulade till sig hela tiden. Internetanslutningen dog och efter det så hängde sig sidan, frakten gick inte att påskynda även om man la till pengar m.m. Tror att Gud försökte ge mig "a sign"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0