Ett gott skratt

För någon dag sen hände en rolig grej,eller ja, det beror på vem man frågar.... OCH om man skrattar åt andras elände.
Jag hade gått till sängs och stängt av tv:n i sovrummet. Dörren var helt öppen så man såg ljuset från vardagsrummet.
Strax efter att jag slumrat till så vaknar jag av en DUNS, hoppar till och kollar bort mot dörröppningen med all hast.
Då har min andra hälft stängt av tv:n i vardagsrummet och struntat i att tända en lampa i hallen så han valde att gå från vardagsrummet in till sovrummet när det var helt kolsvart. Han såg alltså inte ett skvatt,vilket jag snart skulle bli varse om då han missat dörröppningen och gått rakt in i väggen istället.
Gissa om jag skrattade så jag nästan tjöt, skadeglädje är den enda sanna glädjen sägs det ju :)
Skrattar fortfarande åt det!

Kommentarer
Postat av: DeeNoo

Du gjorde samma sak när du prova!!!!! SÅDESÅ!!!!

2011-08-17 @ 00:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0