Det fick man minsann käka upp

Skrev ju tidigare idag att vi planerade på att åka till Danmark det fick jag käka upp under träningen. Då fick vi reda på att det är träning tisdag,onsdag och fredag och jag har inte råd med att strunta i flera träningar redan första veckan.
Därför bestämde vi oss för att åka en helg i slutet av Augusti alternativt någon gång i September.
Tråkigt men sant,är riktigt besviken men hade inte förväntat mig något annat egentligen.
Träningen idag gick helt okej, jag vågade köra på trots knät och kände egentligen ingenting tills slutet av träningen då vi körde 1min intervaller ute. Hade fel skor på mig och fick därför väldigt ont i benhinnor och knä men nu har det gått över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0