20110814

I dag tog vi en sväng på Marieberg efter att ha legat i soffan halva dagen. Vi fastnade framför America´s best dance crew på MTV och kunde inte slita oss.
Tillslut fick det vara nog och det var tur det annars hade jag inte fyndat två par byxor!
Är faktiskt riktigt nöjd med mig själv och idag insåg jag varför det är bra att ha stor rumpa och lår,alla de rätta storlekarna fanns kvar. Något positivt med all träning.
Fick med mig ett par Tommy Hilfiger Jeans med lite slitningar,riktigt snygga och ett par vanliga Polo Ralph Lauren Jeans. Både köptes för halva reapriset, kunde inte riktigt låta bli då jag länge letat efter jeans.
Efter Marieberg åkte vi hem en snabbis och bytte om för att sedan träffa världens goaste bebis-lilla Emma
Så otroligt söt och gosig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0