Underbar dag

Idag har jag njutit av det underbara vädret och det till max. Började dagen med att avnjuta en god lunch på en uteservering med min andra hälft. Det var riktigt skönt väder och man får en helt underbar känsla i kroppen när man kan sitta ute och äta i t-shirt.
Efter vår måltid gick vi vidare mot stan för att byta storlek på mina converse som jag fått i födelsedagspresent, att hitta ett par vita converse i storlek 37,5 trodde jag skulle vara omöjligt. Men det visade sig att så inte var fallet. Efter en runda på Eurosko och Scorett hittade jag ett par så nu ska jag slänga dem gamla.
Tog även en runda i den nya butiken "NewYorker" som öppnat i stan men det var inte så mycket som föll mig i smaken. Inte riktigt min typ av butik tror inte att den riktar sig till min åldersgrupp. Men jag hittade ett vardagslinne i kobolt som fick följa med mig hem. Kan användas de dagarna man bara behöver slänga på sig något snabbt.
Vi tog även en sväng på Åhlens och spanade in saker till vår lägenhet, det ska bli riktigt kul att inreda och inspirationen bara flödar. Har lite svårt att bestämma mig för vilken stil vi ska ha.
Klockan 15:00 mötte jag upp min kära uppsatskompis på Bara vara, meningen var att vi skulle diskutera uppsatsen men vi snacka en hel del annat också. Det är kul när man klickar med någon från första start, det ska bli riktigt kul att skriva ihop och nu har vi kommit på god väg. Analyserna är så gott som klara och nästa vecka ska vi på vår första handledning. Ska bli spännande att se vad vår handledare tycker om vårt jobb så långt.
Nu blir det en sen middag då jag varit och tittat på min käre när han lirat fotboll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0