Photoshoot

På onsdag drar jag till Stockholm för en photoshoot. Det är lite nervöst, har aldrig gjort något liknande förut men jag hoppas att man får goda råda medan man håller på.
Jag är mest nyfiken på hur man kommer att bli stylad, hår och smink osv. Men det överlåter jag till proffsen dem kan det där bättre än jag. Vi får se hur resultatet blir helt enkelt.
Efter plåtningen blir det en sväng på stan,det är framförallt ZARA,NK, Nathalie Schuterman,Urban och kanske en sväng på H&M för att leta efter den där kappan. Vi får se hur mycket jag hinner med.
Orkar inte med mer plugg idag. Har ju en hel dag imorgon också så nu ska jag slappa lite i solen. Kanske hinner med en sväng till gymmet.

Kommentarer
Postat av: cissi

Nämen, vad är det för spännande då?:D

2011-04-18 @ 20:03:29
Postat av: Meli

Du kanske kan få se resultatet sen :) beroende på hur det går

2011-04-19 @ 09:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0