Överraskningarnas man

Häromdagen när jag var iväg på middag med mitt kära lag blev jag hämtad av min andra hälft. Jag frågade vad han hade haft för sig medan han väntade och fick ett luddigt svar. Han var lite hemlighetsfull och då blev jag ännu mer nyfiken såklart.
Han tog då fram ett papper och viftade med samtidigt som han frågade om jag verkligen ville veta vad det var. Han jvlades med andra ord :)
Klart jag ville veta! Så efter en övertalningskampanj(tog inte så lång tid) så fick jag pappret.
Ni vet hur man blir när man får ett papper i handen,man tittar överallt i snabb fart för att få reda på vad det handlar om... Tillslut såg jag - STYLEIN !!
Min pärla hade gått in på deras hemsida och beställt hem en av klänningarna jag ville ha :) Till ett grymt bra pris också. Kanske ska låta honom shoppa åt mig i fortsättningen, billigt och bra. Förhoppningsvis kommer den i veckan!! YEEEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0