Nelly

Har glömt bort att uppdatera er om hur det gick med returen hos Nelly.
Efter flera mail fram och tillbaka där jag fick förklara tusen gånger om vad det var frågan om, så fick jag ett positivt besked.
Dem tog på sig det ekonomiska ansvaret för returen och skulle göra en reklamation hos posten, kort och gott- jag behöver inte betala för en sak som jag returnerat. Helt sjukt att detta kan hända, pinsamt för företaget skulle jag vilja säga. Hur kan en sak komma bort i returhanteringen? Allt annat fanns med.
Nu ska jag inte älta detta men självklart kommer jag tänka mig för flera gånger innan jag beställer något igen. Det finns nog ingen konsument som vill betala för något man inte har köpt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0