Min dag

- Vaknade sent, sov ganska dåligt i natt. Vaknade fler gånger och fick vrida och vända på mig

- Mysig Frukost med Mami

- Förberedelse inför en viktig telefonkonferans idag

- Sökande efter vetenskapliga artiklar i databasen,låter riktigt kul va?!

- Lagade lunch, köttbullar,potatis,gräddsås m.m...Mumma,så gott!

- Efter lunch blev det The Hills maraton fram till telefonsamtalet

- Klockan 15:30 var jag ombytt och redo för en sväng på gymmet, dock insåg jag till min förtvivlan att dem bara hade öppet till 16. Inte alls speciellt lyckat ! Det får bli en sväng på gymmet imorgon istället

- Handboll på  TV. Sävehof slog Alingsås med flera bollar, inte direkt någon rolig match att titta på men det var tidsfördriv

- Efter det var det dags för Pannkakor och jordgubbar i gott sällskap. Samt  lite fotboll

-NU blir det sängen gott folk!

Go Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0