Män kan välja?

Gick in på Aftonbladet och blev lite konfunderad över en artikel som jag hittade.
Den handlar om Prins William som vägrar att bära sin vigselring, "han är inte en smyckesperson"
Soo what?! Fattar inte att man kan välja om man vill ha den eller inte medan frugan går runt med sin.
Jag vet inte, en ring kanske inte betyder så mycket för vissa människor och det är väl inte just ringen i sig som betyder något för mig heller. För mig är det en symbol, något som visar på vad man har lovat varandra. Att man ska leva ihop och respektera varandra osv. Visst man har ju allt det där i huvudet, det är ju i slutänden hjärtat och hjärnan som styr men ändå. Jag tycker inte att det är okej.

Kommentarer
Postat av: DeeNoo

HINT HINT ? =)

2011-04-01 @ 12:02:13
Postat av: Meli

Hahahah.. De va definitivt en HINT :)

2011-04-01 @ 14:52:09
Postat av: DeeNoo

If you like it then you should put a ring on it =)

2011-04-01 @ 15:09:06
Postat av: Melli

Djaaa! Tako nesto :)

2011-04-01 @ 22:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0