IMORGON!!!

Ska vi äntligen iväg och spana in vår fina sprillans nya lägenhet. I fredags fick vi ett mail från PEAB där dem föreslog att vi skulle komma förbi på eftermiddagen på måndag, gissa om vi blev glada. Eller, jag blev det ialf. Min andra hälft är mest orolig över att jag ska tycka att lägenheten är jätte liten när den är tom. Självklart har man skapat sig en egen bild i huvudet men det är ytterst sällan den bilden stämmer så därför försöker jag att vara neutral,så gott det går. Jag tror att det kommer bli riktigt bra, huvudsaken är egentligen att vi slipper särbo livet.

Ska ta med mig kameran och se om jag kan ta lite bilder på det hela. Vi har valt att ha vitt i hela lägenheten för att vi förra gången gjorde tabben som säkert flera gjort, vi valde olika tapeter i varje rum så det kändes inte riktigt som saker och ting hängde ihop. Dessutom är det lätt att tröttna på tapeter i olika färger. Nu är allt i vitt,förutom kaklet i köket och badrummet!
Behöver jag säga att jag läääängtar till morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0