Hänger på universitetet

Sitter utanför bibblan i skolan och spanar på alla hurtbullar som är ute och löper. Jag vill också ut och löpa! Det får bli en löptur imorgon,varva det med plugget :)
Idag har jag faktiskt gjort något nytt i skolan, jag har lärt mig hur man använder mikrofilm!!hahah
Har kopierat en massa artiklar som publicerades några år tillbaka, ska använda dem i min C-uppsats.
Trots all utveckling inom olika fält så kan man inte få tag på en gammal artikel på något annat sätt här.
Det går att få fram texten men det blir ingen artikel.
Kändes som att gå tillbaka till den där tiden då man hade en rulle i kameran, man fick rulla upp den osv..Det var ett tag sen,thank god!
Nu sitter jag och väntar på min andra hälft som har någon informationsgrejj på jobbet, tänk vad snäll jag är.Kunde varit hemma nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0