God morgon!

Lyckades komma upp klockan 8 imorse trots att jag sov väldigt dåligt, kan inte somna när jag går och lägger mig.
Nu sitter jag vid skrivbordet och jobbar för fullt med analysen,räknar med att bli klar med den första artikeln strax. Då har jag bara 12 kvar, men det måste hinnas med så det är bara att köra så att det ryker.

Detta ska jag "vila" ögonen på hela dagen lång,kul va!!
Kanske kan klämma in ett gympass någonstans, förhoppningvis efter lunch någon gång!
update: Har inte varit inne på Facebook än..Go Meli!

Kommentarer
Postat av: DeeNoo

YOU CAN DO IT! =)

2011-04-15 @ 10:08:54
Postat av: Meli

Aj heevtuu! :) Dt känns faktiskt mkt bättre utan det!yeeeey

2011-04-15 @ 12:53:00
Postat av: DeeNoo

Jag ändrar ditt lösen nu då =)

2011-04-15 @ 13:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0