Byggare bob

Vår nya lägenhet kommer bli hur bra som helst, jag är riktigt nöjd.
PEAB Annika mötte upp oss utanför huset och vi fick varsin byggare-bob hatt innan vi fick gå in i bygget. Kan ju säga att dem höll på för fulla muggar, det var saker och byggare överallt.
Jag blev glatt överraskad när vi kom in i lägenheten,hallen var otroligt stor, vi har valt att flytta på en vägg i hallen vilket var ett genialiskt drag. Det blev riktigt bra!
Badrummet var även det stort och rymligt, kakelkillen höll precis på att sätta kaklet så vi fick se hur en sida såg ut ialf.
Det är öppen planlösning mellan vardagsrum och kök och det var stort och fint trots att köket inte kommit upp.
Det enda rummet som inte var som jag hade tänkt mig var sovrummet, trodde de skulle vara lite större men det kanske kändes så nu när det var helt tomt.
Dock älskar jag vår walk-in closet med skjutdörr som befinner sig i sovrummet. Men jag har en känsla av att vi kommer ha svårt att få plats med alla kläder. Men det ordnar sig!
Jag älskar vår nya lägenhet trots att den inte alls är klar, det är ju trots allt en månads jobb kvar. Men jag tvivlar inte en sekund på att vi kommer bli riktigt nöjda. Speciellt med köket och det turkosa kaklet!

Kommentarer
Postat av: DeeNoo

It's going to be legen -wait for it- dary!

2011-04-12 @ 15:07:28
Postat av: Meli

Yeeeeeeeeeeey!!! HIMYM maraton blir de då :)

2011-04-12 @ 22:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0