Bra start på dagen

Fick ett stort paket från Nelly förra veckan och var tvungen att skicka tillbaka allt,dåliga storlekar som inte alls passade mig och min kroppsform.
Skickade tillbaka varorna samma dag som jag hämtade ut dem och idag fick jag ett returmail.
Enligt det mailet hade jag inte skickat tillbaka ALLA varorna, utan en sak fattades. Så jag fick en restnota som ska betalas, gissa om jag blev paff?!
Vad är det som händer, jag vet ju att jag skickade tillbaka allt, för att allt var för litet..
Den varan som saknas beställde jag två av,fast i olika storlekar eftersom jag var osäker. Enligt mailet skickade jag tillbaka varan som var större och i förklaringen stod det att den var för liten. Kan man inte då lägg ihop 1 med 1 och förstå varför jag skickade tillbaka den andra varan som var en storlek mindre. Det säger sig självt ju, om den större varan var för liten vad är inte då den som är ännu en storlek mindre.
Har haft kontakt med deras kundtjänst och enligt dem har inte ens returen kommit in än?! Även fast jag fått ett returneringsmail.
Känns som att någon som packat upp mitt paket valt att ge sig själv en present på min bekostnad vilket naturligtvis INTE är okej.
To be continued

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0