Bra Meli!


- WOW! Nu har jag lyckats hålla mig borta från Facebook sen jag skrev att jag hade förbud, det rör sig om några timmar bara men det känns faktiskt bättre! Nu gäller det att hålla fast vid detta...

- Jag har rensat en massa på datorn, tagit bort bloggar hit och dit. Lagt till nya osv..

-  Var en sväng på Marieberg och hittade en klänning på H&M som jag funderar att slå till på,en lång svart variant kostar ynka 149:-
Dessutom hittade jag en riktigt snygg rock med skinndetaljer som någon från Stockholm lämnat i retur dock var den lite dyr och hade diverse skönhetsfläckar. Ska kolla om den finns i Stockholm nästa vecka.

- Har hunnit med en fika med min hubbiii som för övrigt legat i sängen hela dagen p.g.a. av sjukdom så jag tyckte att han behövde komma ut lite. Se solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0