Borttappat

Ibland, men mycket sällan lyckas jag tappa bort något. Trots mitt dåliga minne så återfinner jag oftast sakerna tillslut, efter några timmars febrilt letande
.
Igår gick jag till friskis och skulle träna,det var då jag upptäckte att mitt friskiskort var borta det låg varken i plånboken eller väskan. Jag har alltid haft både gymkortet till friskis och även ÖKK-kortet i väskan eftersom jag annars skulle glömma bort att ta med det,men väskan åker ju alltid med när jag ska träna så därför har jag valt att lägga korten där. Nu har jag upptäckt att båda korten är borta :S, dem ligger inte i väskan. Jag har inte letat efter dem på två månader eftersom jag köpt månadskort här hemma, så jag har gymmet här istället för att slösa en massa bensin fram och tillbaka.
Frågan är vad jag ska göra nu? hade ju tänkte gymma inne i stan idag....
Jaaa,jag vet..Dagens i-landsproblem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0