Back on track

Har kommit igång med träningen igen, nu kör jag minst 3-4 gympass i veckan sen försöker jag hinna med kondition utöver det. Tänkte att jag skulle stärka upp kroppen och knäna innan jag börjar med en massa intervaller och långdistanslöp. Men jag är riktigt peppad och känner redan hur kroppen börjar forma sig igen plus att knoppen mår tusen gånger bättre nu. Verkar som att jag behöver träningen för att fungera som en människa.
Idag körde jag ett gympass och höjde vikterna ett snäpp vilket kändes ganska bra, då känner man att man är på gång ordenligt!
Utöver träningen så har jag hunnit med ett samtal med min uppsatskompis där vi diskuterat en mall till vår artikelanalys och vi kom även fram till hur vi skulle göra vårt urval osv. Känns som att vi är på gång, det kommer nog bli riktigt bra.
Imorgon blir det en sväng till universitetet för där väntar "Kommunikatör 2020", ett evenemang där skolan bjudit in föreläsare från Prime PR, Vd:n för sveriges informationsförening och även forskaren inom PR-ämnet. Mellan föreläsningarna finns utrymme för mingel och dagen avslutas med en paneldiskussion.
Dags att hoppa i säng det gäller att komma upp i tid imorgon!
Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0