Audrina från The Hills jobbar med reality igen

Laguna beach, The Hills och The City har varit serier som jag följt sedan första start. Laguna beach började sändas för flera år sedan och jag fastnade direkt, förmodligen för att jag alltid haft någon kärlek till USA. Konstigt nog.
I vintras gick MTV ut med att både Lauren Conrad och Audrina Patridge skulle få en egen show och det snackades då om vem som skulle lyckas med att locka mest publik.
Några månader efter det, när man gjort en pilot till Laurens serie gick MTV ut med informationen om att det inte skulle bli något. De tyckte inte att formatet passade för tillfället.
Tydligen hade Audrinas serie premiär i början av April så nu måste jag leta lite på webben, vill ju se om det är exakt som det gamla The Hills....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0