Att skriva ett bra cv och personligt brev på engelska

Tog en sovmorgon idag och fortsatte sedan skrivandet med c-uppsatsen. Det tar tid att göra analyserna men det är ganska kul också.
Nu har jag tagit en break, käkat lite lunch och slösurfat.
Mitt i allt detta ska jag försöka knåpa ihop ett CV och personligt brev på engelska vilket inte alls var så lätt som jag trodde.Sitter fortfarande med ett blankt papper, men något ska jag nog lyckas printa ner. Om ni har några tips så skriv, behöver all hjälp jag kan få! Trots att jag läst engelska på universitets nivå så står det stilla i huvudet på mig.
I eftermiddag ska jag iväg på en fika med Cissi och efter det blir det en sväng till Jakobssons möbler för att spana in soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0