20110414

Motivationen är som bortblåst these days, fattar inte riktigt vad som har hänt. Men det känns i hela kroppen, jag är helt slut, trött och har ingen som helst energi. Därav kampen med motivationen.
Har suttit ner och försökt traggla mig igenom artikelanalyserna hela förmiddagen men jag kommer ingen vart. Står och stampar på samma ställe.
Hur gör man för att få motivationen tillbaka??! För att få orken och energin?
Det är ju inte så att jag har för mycket att göra snarare tvärtom.
Hade planerat att ta mig till gymmet eller ta en löptur men just nu känner jag bara för att sova.
Det största problemet är nog att jag lägger energi på fel saker, saker som jag inte kan påverka och som handlar om onödiga saker. Hädanefter ska jag försöka att låta bli!
Ett steg i rätt riktning är nog att strunta i facebook ett tag så det blir min första åtgärd!
Får se hur det går..funkade inte speciellt bra sist men den här gången kanske....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0