Update


- Är helt slut efter mitt gympass idag, det blev stenhårt- precis som det ska när man vill tillbaka till toppen. Måste ändå säga att det känns riktigt bra just nu. Känner knappt av något efter träningen, innan kunde jag inte ens löpa fram och tillbaka på planen utan att känna av det. Nu kan jag löpa flera kilometer utan att känna något och köra maskiner som jag tidigare inte kunnat. Det måste vara ett gott tecken!

- Sjukgymnasten ringde ikväll och gav mig ett nytt program för den här veckan, nu får jag äntligen dra på mig handbollsskorna! Det mina vänner känns otroligt peppande och kul, dock får jag bara vara med på passningarna och målvaktsuppvärmningen men det är alltid något. Sedan blir det mitt intervallpass och även lite styrketräning på det. Man uppskattar verkligen dem här små stegen när man varit skadad.
Fick även veta att jag förmodligen kommer att få vara med på handbollsövningarna nästa vecka, självklart beror allt på hur knät reagerar på den här veckans träning. Jag ska inte ta ut något i förskott, som det ser ut just nu så blir det ingen match förens efter jul och nyår. Vilket kanske inte är så dumt, kanske är bra att skynda långsamt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0