Matchen


Matchen igår innehöll det mesta,en massa målchanser, skador, gula kort samt en massa frustration från min sida!

ÖSK spelade,enligt mitt tycke ganska bra från början. Man hade flera chanser men kunde inte sätta bollen i mål.

+

Samuel Wowoah, tyckte han hade ganska bra koll bakåt. Han tog hand om bollen och såg till att förvalta passningarna. Han dribblade bort IFK Göteborg några gånger och visade att han är en bra spelare inte bara som back utan även på mittfältet.

Astrit Ajdarevic, blir inbytt i slutet och kommer in och göra mål efter några minuter. Jaa,vad ska man säga? Tycker ÖSK bör arbeta fram ett kontrakt så Astrit blir kvar i klubben, han behövs om dem nu har för avsikt att satsa.

Nordin Gerzic, gjorde ett snyggt frisparksmål i slutet. Han är snabb och driver bollen i ett snabbt tempo men jag tyckte att han försvann från spelet vid långa perioder. Han borde driva mer på mål och skjuta utifrån,han har ju skottet!

_

Marcus Astvald, vet inte vad killen gör på planen. Han springer i fel lägen. Vet inte hur många gånger bara Bedoya väntade med att slå bollen i djupled i hopp om att Marcus skulle ta löpningen. Killen var offside nästan hela matchen.


Nu till det tråkiga, jag hade tippat 2-0 och Dino 3-0. Första målet gjordes av Astrit, vid den här tidpunkten blev jag lite hoppfull. Sen kom Gerzic´s mål då var ja euforisk. YES! JAG hade tippat rätt, riktigt nöjd var jag... i några sekunder.. Nästa anfall gör Selakovic mål och där försvann mitt tips! 
Gissa om jag var purken efter det..


 

Kommentarer
Postat av: DeeNoo

Frikkin Seljakovic

2010-11-02 @ 13:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0