Dagens


Hade hoppats på att den här dagen skulle bli en av dem bästa den här veckan, jag skulle besöka sjukgymnasten i eftermiddag och  i mitt huvud spelade jag upp en konversation som innebar mer löpning men också lite handboll. Den konversationen var förgäves, dem ringde från Rehabcenter och avbokade min tid p.g.a. att min sjukgymnast fått åka hem för vård av sjukt barn. Trist för båda parter naturligtvis men självklart får man förstå att även dessa människor som jobbar inom sjukvården har ett vanligt liv utanför praktiken.
Tråkigt dock att det var just idag, just den här veckan, just nu när det känns som att jag är på gång.
Nu är frågan,vad ska jag göra den här veckan? Kan ju inte sitta och rulla tummarna, då kommer jag få börja om från början igen.
Har försökt att få tag på sjukgymnasten men utan någon vidare lycka,hoppas på att jag kan få ett besked i veckan. Till dess blir det styrketräning och vanlig löpning.
... Så  imorgon är jag på´t igen


Trots den misslyckade starten på dagen så blev det bättre mot kvällen.
- Har en intressant sak på gång, förhoppningsvis kommer den i rullning den här veckan.
- På fredag är det handboll i stan, damerna spelar träningslandskamp mot Kroatien i idrottshuset. Jag ska jobba! Be there or be square.
- Ska även försöka få till en intervju med några tjejer i JVM truppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0