Blondinbella goes redaktör


Hon är därmed chefsredaktör för en ny tidning med namnet "Egoboost" precis som en av hennes böcker. Tidskriften som tillhör Moderna tidskrifter, målgruppen är kvinnor mellan 20-30års åldern och fokus ligger på företagande och inspiration.

Jag börjar tycka att man ser henne i alldeles för många olika sammanhang vilket kan bli till en nackdel tillslut. Vad är det hon vill förmedla egentligen? Att folk ska sträva efter sina drömmar om att starta eget? Eller att varje ung kvinna bör ha en Chanelväska värd 20-30 000?

Det är defintivt kul att en så ung människa kan klara av att driva så många olika projekt och tjäna så mycket pengar. Hon säger också att hon vet att hon är en förebild för många yngre tjejer men då tycker jag inte att man ska använda sin blogg för att visa alla hur rik man är och alla designerkläder man köper. Kan inte det vara en bidragande faktor till dagens höga konsumtion, för att det är många som vill leva hennes liv men egentligen inte har råd.

Hittade en intressant kommentar på den här sidan, som jag faktiskt kunde relatera till:

"Cyniskan" skrev igår denna kommentar

!Grattis!

30 sidor om dagens outfit på G. Kittlar nyfikenheten minsann.

Utöver detta skall nog tilläggas att det borde upplevas som en rak höger i fejjan på alla professionella redaktöskor ute i landet. Dvs dom som pluggat sig till jobbet och blivit tvungna att leverera för att ta sig nån vart.
Helt bortkastat!
Ni skulle lagt all energi på att berätta för fjårtisar om vad ni har på er just idag och hur fiiiint ni tycker just det är.
Och framför allt avslutat allt ni nånsin skrivitr med ett

*ler*"


Visst,Blondinbella har säkert jobbat sig upp till denna position själv eller kanske med lite finansiering från början, vad vet jag.
O andra sidan så inger det lite hopp, om hon kan bli chefsredaktör så kan jag också bli det!
Jag har ju en utbildning att falla tillbaka på om det skulle blåsa lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0