....

Den här dagen har varit riktigt kass om man bortser från mötet med sjukgymnasten. Nästa vecka är det okej att spela match fullt ut igen, helt underbart att få det beskedet. Har kämpat som en tok i 2 månader och nu är jag äntligen tillbaka. Tråkigt att det inte blir spel förens efter nyår,är ju så otroligt peppad men det kanske är lika bra att ta det lite lugnt i början.
Var grymt peppad inför handbollsträningen ikväll men när jag kom ner så hade tränarna bestämt att vi skulle spela fotboll istället, snacka om att bli besviken. Visst fotboll är skitkul men inte om man vill spela handboll därav besvikelsen men jag fick köra mitt styrketräningspass istället.

Italien på fredag, är inte speciellt peppad just nu. All glädje är borta, tänk va påverkad man kan bli av ett enda beslut. Just nu är jag mest besviken och det känns jvligt tungt, men livet går vidare.


Har idag fått ett mail från universitetet och därmed fått en bekräftelse över att det blir C-kursen till våren. Det ska blir riktigt kul att läsa huvudämnet igen, har verkligen saknat att läsa intressanta och givande saker. Den här terminen blev det engelska, inte fullt så roligt men kan vara riktigt bra att ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0